2.4.11

jalan ke simpang mengayau (tip of borneo)

simpang masuknya adalah sebelum pekan kudat.. lbh kurang 40km dari pekan kudat... nanti ada signboard... just follow jah.. mmg jauh ke dalam..

lagi dekat nak sampai.. lagi tertanya2.. eh betulkah jalannya ini? hehehe.. mmg betul...

masa balik dari tip of borneo.. kami nak ke pekan kudat.. so smpai satu simpang nih.. kami followlah signboard kudat.. ingatkan dekat dah.. xdala follow jalan ke kota kinabalu.. mula2 jalan ok.. jalan tar... sekali ha ambik kau jmpa jalan ni.. ingatkan pendek aja.. sbb mmg normal dah jmpa jalan xda tar..

terus jalan.. xda jmpa juga jalan tar.. terus dan terus.. xkan nak patah balik.. sbb xsangka kan.. sabar ajalah dengan grrr. grrr.. jmpa sorang adik ni.. aku tnya dia.. betulkah jalan ke kudat nih? sbb dekat 10minit dah jalan xberturap..  dia kata betul.. jauh lagi kah? adalah lagi setengah jam.. telan air liur ajalah aku..

ada dua buah kereta ja yg berselisih.. kereta 1st kereta alfat rasanya.. yg ke2 ni myvi.. ada juga erk kereta yg lalu..

hampir 20minit.. segalanya berakhir.. lega.. takut juga kan apa2 terjadi.. aku ingatkan terus boleh smpai pekan kudat.. rupanya jauh lagi.. patutlah adik tu maksudkan dalam setengah jam.. lepas aku jmpa dia tu.. jalan macam ni adalah 10minit.. pastu jalan dah elok 20minit/.. kalau sorang.. jgn haraplah aku nak lalu..
Related Posts with Thumbnails