5.6.12

jalan2 cari makan

 udang besar menarik perhatian.. xbeli pon.. tengok ja.. hehehe...

 cucuk2...

 pulut durian... pulut mempelam...

 akhirnya beli juga.. beli skit.. kongsi sorng skit.. tuk rasa...

 melepak di gerai ni.. pekena teh tarik.. ada yg makan nasi lemak..

 orang cakap sedap sngat teh tarik kat sini.. nak mencubalah.. air panasnya dimasak ngan daun pandan..

 teh tarik layer @ sesetengah kedai pangil teh dangdut

 aku makan pulut ayam.. makanan wajib.. beli kat gerai lain.. buat muka xmalu makan kat gerai ni..

 yang ni aku g beli tapau air teh ni.. masa ni kami kuat tengah malam.. lapar balik dah pusing2 sakan..

 bila tengah malam, rupanya lagi rancak.. lagi macam2 gerai ada di sekitar sini..

 kesian plak aku tengok ketam batu ni dibakar hidup2..

aku oder koew teaw tomyam udang... @ tomyam kung(udang).. duduk semeja ngan abg dari muar.. dia belanja makan.. dia lagi sakan.. drive smpai ke bangkok.. dah 8hari dia ronda2 thai..

 dalam aku sibuk2 makan.. gerai pokcik ni pun macam dok menarik perhatian.. wakaka.. sudah2..

macam nilah keadaan kul 12lbh.. lagi tengah malam lagi meriah..
Related Posts with Thumbnails