20.7.12

siaran tergendala

masa berlalu dengan begitu pantas...

kadang kala aku sendiri xtahu apa yg aku bzkan sangat..

smpai bnyak sngat benda yg terbengkalai..


adakah aku terlalu bnyak planning..

sampai actualnya bnyak yg xtercapai?

banyak sangatkah angan2 yg aku nak laksanakan....


adakah waktu 24jam itu makin cepat waktunya?

=)... ternyata aku yg bnyak terleka dengan duniawi..


terus lalai dan alpa dengan duniaku sendiri...



buat sementara.. aku tidak berkesempatan untuk mengupdate..

kalau ikut hati, nak saja aku delete terus blog ini...

melihatkan akan pengunjung yg makin bertambah... yg masuk melalui carian google.. yg masuk semata2 mencari sesuatu.. membuatkan aku membatalkan niat untuk delete.. mungkin ada yg berguna bagi si pencari maklumat yg bertandang ke sini..

ku gagahkan jua... mungkin berhenti sementara untuk menjalani ibadah puasa..

aku jua kini dah makin tua..

aku jua dah kehilangan semangat untuk mengambil gambar...

entah apa yg xkena dengan diriku ini..

last week aku berada di bangkok selama 1mg..

training untuk new model...

percayakah anda..

1keping gambar pun aku xambil..

 mungkin kerana terlalu letih...

mungkin jua kerana aku pergi untuk belajar..

lain kali aku pergi untuk melancong baru aku ambik gambar untuk dikongsikan bersama..

apa yg pasti...

kini aku blurrrrrrrrrrrr...

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA

pnjng umur kita jumpa lagi///

INSYA ALLAH
Related Posts with Thumbnails