20.12.12

=)

xsabar nak tunggu ujung mg...

insya ALLAH xda aral melintang..

aku akan ke pulau pangkor...

pergi untuk menenangkan fikiran..

ceh.. xda maknanya.. dah dasar kaki berjalan kan.. ngeh2...

***********************************************************************************

keja.. keja.. keja..

aku terfikir sejenak.. eh hari ni hari apa? eh esok dah jumaat..

cepatnya masa berlalu.. apa yg aku buat?

semalam dah start blk lewat.. smpai umah kul 11mlm..

kena kuar ngan 3 designer dari negara jiran.. ptg bw depa ronda ambik gambar untuk tengok culture org kita.. nak reflect dalam design seterusnya//

p kedai.. tengok actual part yg ada dipasaran.. kepo2 tanya toke apa komen pengguna..

p area shoping complex.. depa request nak ambik gmbr produk kami ngan produk2 pesaing..

then p nek peri.. tungu giliran smpai 1jam.. anyway sgalanya rasa puas bila depa gembira.. bnyak smple2 gambar yg boleh dicapture..

apa yg best.. sblm nek peri, depa tanya berapa bnyak keta leh masuk.. hahaha//

mmg dasar org engener... mmg boleh masuk sekepala./// sama macam kawan2 den.. suka pikir yg pelik...

sblm ni ada org dah tanya aku.. berapa max keta leh masuk dalam peri.. alamak dah lupa fakta.. nek peri terus aku p cari balik notis yg ditulis.. max 32kereta...

best ja rasanya jd designer... cita2 lama untuk jadi arkitek..

mlm bw depa kuar mkn.. then kena anta balik otel.. dalam dok letih2 pun.. depa sempat bincangkan projek seterusnya.. suka sngat depa tanya pendapat kami untuk masukkan idea sblm design fix..

insya ALLAH skarang komen.. nanti pengguna guna.. pengguna suka.. ikut citara.. pengguna happy.. pahala pun dapat...

mmg letih badan.. depa mai 2ari.. sehari setengah cuma compen design.. komen.. buat improvement..

apa2 pun.. hoyey.. enjoy sngat.. dapat p tempat maker.. dapat g tengok satu process baru dalam membuat baju untuk mutuckal...

sepanjang 2hari.. aku ambik kesempatan smbng2.. walaupun masing2 englih xbrapa nak teror.. tp oklah,... beter skit dr ayam itik yg bercakap.. masih lagi boleh berkongsi idea..

terkoya jugalah bila teringat kembali nostalgia lama.. bersama teman2.. berkoya2 nek peri.. berjimba2...

now.. nek feri atas dasar keja.. oklah.. hati gembira juga...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

jauh dilubuh hati.. aku agak takut xmampu pikul tanggungjawb ni..

apa2 pun.. bukan pangkat dan gaji yg aku kejarkan..  aku cuma mahukan ilmu pengatuan yg baru.. insya ALLAH yg aku boleh gunakan suatu hari nanti..

jauh perjalanan luas pengetahuan.. begitu juga dalam bidang kerja..

aku perlu tabah untuk meluaskan ilmu pengetahuan... aku masih xda target untuk masa depan..

apa yg datang.. aku cuba harungi.. selagi boleh, aku kena terus berusaha..

solat zohor.. memohon pertunjuk dari ilahi.. bagaimana nak memulakan membuat satu kerja yg baru.. tiba2 nak kena buat cost.. mmg zero terus..

solat asar.. air mata mengalir.. meminta bntuan Ilahi.. bila menemui jalan buntu.. blank.. xdapat faham pengiraan.. bila rakan sekerja mula mengelak.. dia kata dier... dier kata dia...

solat magrib.. air mata kegembiraan mengalir.. Allah memberikan petunjuk.. dengan memberikan idea yg mencurah2 dan menghantar pertolongan dengan rakan2 sekerja mula memberikan tunjuk ajar..

###################################################################################

syukur alhamdulilah sngat2..

aku bukanlah mengeluh bila sudah menerima tanggungjawab.. cuma sekadar berkongsi dengan orang yg memerlukan..

ingatlah.. ALLAH sentiasa ada..
Related Posts with Thumbnails