22.2.11

Side mirror

Kargo airport KLIA..
1st time naik lori kargo.. jakun betul masa tu.. seronok pun ada.. hehehe.. bukan senang tahu nak qa'bat(panjat) naik kat atas tuh.. nak pos motor ego seorang sahabat ke sarawak.. best2 dapat macam2 pengalaman..  tahu macam mana mayat di pos.. kereta2 lumba F1 di hantar..

masa tu kawan tanya nak belanja apa.. sambil melawak cakap.. ala belanja ja aku naik ERL.. aku xpenah naik lagi.. jom2.. wah serius dia belanja aku naik.. mahal weh RM70 bagi dua hala.. dua orang dah RM140..  xdalah kejam sangat.. suruh dia bayar sehala saja.. saja nak merasa naik ERL dari klia ke kl sentral.. xdapat naik kat oversea pun xpa dah.. naik ja kat m'sia.. masa tu kepenatan sangat.. baru naik 5minit dah tertido.. g solat kat kl sentral, terus patah balik ke klia.. seumur hidup dapat merasa naik sekali jadilah.. gila aku tolong iklas ke tak nih? eh kalau xiklas xda maknanya aku follow motor dr melaka ke sepang nih.. guna jalan kg plak tu.. aku kan GPS.. so dah tahulah juga selok belok dari melaka-tampin ke seremban then ikut jalan kg apa tah terus smpai nilai... xdalah jauh sangat..


masa tu kancil pun penuh sarat ngan barang2 aku n beg kawan aku nih.. sampai ke seat sebelah aku pun ada barang... pas anto dia kat lcct, aku tumpang tdo kat gombak.. then esoknya aku buat record lagi g guna jalan kg dari gombak sampai ipoh.. tahniah untuk diri kerana telah membuat record baru xgunakan PLUS.. melaka-ipoh guna jalan dalam..  kehkehkeh.. jimat minyak n jimat tol.. sampai ipoh ja aku mampu bertahan.. coz dah ngantuk sngat2 aku kena pecut laju2.. kahkahkah.. itulah aku
Pesona
Tengah mencari kedai tayer area sunway.. merasmikan kereta baru yang xsampai 1 bulan.. aku dah pancitkan tayer kereta pesona seorang sahabat..

Depan rumah
Saja gedik

Keretapi bukit bendera
Sambil interview pakcik driver keretapi.. macam mana keretapi itu beroperasi.. sapa yang mengawal..  guna system takal.. satu naik satu turun.. kalau xda elektrik macam mana.. kalau emergency nak buat apa.. macam2 lagilah... dasar kepoci.. untuk ilmu pengetahuan beb.. =)...

bak kata seorang sahabat.. kau neh dengan dreba bus pun nak cakap.. erk.. salah kah?
Related Posts with Thumbnails