23.3.11

rotan

aku leka menghadap laptop.. ada org masuk.. aku mendongak.. oh cina anta barang.. tiba2 aku jadi macam nak pecah perut.. dia kepit rotan kat ketiak.. tangan dah penuh pegang barang2 lain.. dah ala2 cikgu yg sngat garang dok ronda kawasan sekolah plak...

dia bg bil.. aku pun jelaskanlah bayaran.. mahu plak dia jual rotan ni satu ja.. coz mereka adalah pemborong.. sebelum ni pernah tanya.. kena beli satu ikat... dia ni otai skit.. oder ja berapa pun xpa.. xda masalah.. sbb rotan ni hanya nak guna kat rumah.. bukan untuk dijual.. malas nak g beli kat pasar malam.. coz aku rasa dah bertahun aku xg pasar malam..

jerit panggil hannan.. aku suruh ambik rotan.. dia dah takut2.. "xmau rotan... xmau rotan" padahal aku suruh ambik letak dalam rumah.. rotan lama dah hancur.. bila xda rotan.. semua mula tunjuk belang.. ada satu ketika.. gunakan pemegang belon sbgai rotan.. kadang2 pakai hanger.. abis xda pun.. hehehe... ambik skop hannan tu.. untuk acah2 ja... bg duduk diam2 skit.. xterkawal.. pening den..
Related Posts with Thumbnails