8.11.11

mari kita snorkling

tiba2 aku teringin sangat nak snorkling.. mmg buang tebiat.. semua benda aku nak buat.. semua benda aku nak cuba.. =)

kalau kat pulau pangkor ni.. akan snorkling kat coral island.. xsabarnya.. padahal bukannya reti pun.. excited ja lebih..

sangat excited.. macam nak terjun ja terus.. wakaka.. tipu.. dalam hati ni dok tertanya2.. macam manalah keadaan anak gajah ni tika berenang.. mesti laut bergelora..

k bergambar dulu sebelum kita snorkling..

kejernihan airnya..

masa awal2 belajar.. dek kerana aku yg paling tinggi.. so aku ja masih boleh pijak tanah.. maka menjadilah tempat untuk anak2 ni berpaut.. bila depa seorang demi seorang dah boleh terapung.. barulah aku terhegeh2 blaja...

ada si kecik geng aku tu.. bila aku cari.. skali tengok2 dia dah jauh ke tengah.. sorang2 plak tu.. hmmm khusyuk tul.. dia xsedarlah tu dia sorang2.. kalau x main tarik ja baju sapa2 yg ada kat sebelah bila tiba2 dah jadi gabra..

syok ooooo... tiba2 terasa di alam lain.. walaupun agak susah nak control pernafasan..apa2 pun.. kena coooool...

alhamdulilah.. walau xdapat nak capture gambar tika snorkling.. cukuplah memori itu ada dalam ingatan..
Related Posts with Thumbnails