2.11.11

mari kita naik banana boat

pulau pangkor
teluk nipah

 
 dek kerana kami ada 9orang.. maka aku yg sebagi GM.. mengalah la.. wakakaka.. adakah patut budak2 ni pangil aku GM..  mana muatlah.. nak naik banana boat ni hnya 8orang ja yg paling maximum.

aku nak naik jua.. as photographer.. hehehe..

 ayoh kita mulakan.. aku siap berdiri lagi atas boat... wah dah ada keyakinan yg makin membara.. kalau x dulu siap muntah2 kalau naik boat..

 maka boat pun nak bergerak laju.. menarik insan2 yg semuanya xpenah naik lagi.. aku dah selalu naik masa kat melaka dulu.. so bagilah peluang kat orang lain plak..

 skali toleh belakang.. aik dah jatuh budak2 ni.. xdan apa2 dah jatuh.. xpalah.. smua xda pengalaman lagi..

 mmg susah tau nak naik atas ni.. tukar driver.. yg duduk depan dan belakang mmg main peranan yg besar.. kena melawan ombak..

 k driver ni teror skit..

 wah driver ni mmg teror lah.. coner baring pun xjatuh..

 dek kerana kami nak pusing satu round ja.. abg tu bawa pusing bagi jauh2 skit..

 mmg syarat naik banana boat kan.. selagi xjatuh.. driver boat akan jatuhkan kita jua.. kali ni baling kot tepi2 pantai ja.. awai2 tadi depa dah xlarat nak telan air laut... hehehe...

walaupun aku xdapat naik.. aku turut berpuas hati.. rasa syok skali.. enjoy...
Related Posts with Thumbnails