10.4.10

Duit palsu kembali lagi.. RM5


nampak cam sama ja duit RM5 yg dah jarang2 kita jumpa skarang ni.. coz dah bnyak guna duit RM5 yg jns plastik da cermin tu... td aku g mkn nasi sat.. bapak tunggu kedai.. pas aku mai jg kedai balik.. aku nak bg balance kat org.. ambik duit RM5 ni.. nmpak semacam.. ala2 duit yg dah masuk dalam mesin basuh kan rupanya.. aku letak tepi dulu.. setlekan customer 1st... aku tngok bayang bawah lampu.. sah duit palsu.. xda bayang pic agong dan xda tulis no 5.. xda line strait tu gak.. hmmm.. br dalam mg lepas sorg adik yg mai beli rokok tu bgtau kat kedai dia keja tu dok dapat bnyak duit palsu RM5.. depa dapat smpai 28keping.. dah menular balik duit palsu ni... dulu duit RM50.. duit ni kalau tengok seimbas lalu ala2 cam guna printer ja.. boleh nampak dot dot dot...



selain bebayang tu.. kadang2 duit palsu RM50 mmg ada bayang2 pic agong + line starait tu.. cuma nak tahu palsu@ x.. cuba rasa ada xcam biji@kasar skit kat ujung duit tu di BANK NEGARA MALAYSIA..  itu ajalah caranya tuk kami nak tau duit palsu@x.. masa rancak dulu.. dapatla duit RM50 ni smpai 5@6keping.. masa p bank tau apa depa bt?

sesuka ati ja.. kot la nak gnti balik.. so sapa yg nak dipersalahkan.. kita gak yg rugi.. so hati2 ya semua.. bila p pasar malam @ kedai2.. penah gak beberapa org yg dapat duit palsu yg kuar dari mesin ATM..
Related Posts with Thumbnails