24.9.10

Berita Jam 8

Update progress projek juta2.. 

Bukit ditereskan... berlakunya runtuhan tanah bila tiba musim hujan.. bagi mengatasi masalah.. penanaman nenas telah dilakukan bagi mengelakkan berlakunya runtuhan tanah dari berulang..

hahaha.. tipu saja.. memang tereskan bukit untuk tanam nenas.. alhamdulilah dah cecah 103 pokok.. tahniah pada diriku yang berusaha gigih walaupun secara kecil-kecilan..

Pembalakkan Halal
Semua kangkong2 telah ditebang dengan dayusnya.. dek kerana mendapat permintaan ramai.. oh sungguh sadis sekali..
Anda ingat lagi dengan berita terkini sebelum nih.. yg ada kotak2 tu.. hehehe.. inilah tempatnya penanaman kangkong secara giat.. setelah kotak2 ini dipenuhkan dengan tanah dan baja tahi ayam.. 7kotak tanam kangkung.. lagi 2kotak tanam bayam.. semuanya telah selamat dituai.. hanya adalah beberapa saki bakinya lagi.. kena giat berusaha tuk next projek..



Pembakaran boleh x?
Pembakaran terbuka telah bermula kembali bila mana tanah2 baru di terokai... area atas bukit nih akan diteruskan dengan projek baru.. siapa2 yang nak menghantar kertas kerja @ cadangan.. silalah anta sebelum next week.. kahkahkah.. nak tanam apa lagi erk.. oh jagung..

wah bara sabut nih kalau bakar ikan kah. ayam kah.. sedap nih.. sebenarnya colornya lagi cantik.. harap maklom.. snap pakai apa.. ni aja yg terbaik yg mampu den capture..
 
Sekian berita jam 8..  ada apa2 lagi yg best nanti baru ada berita k.. =)
Related Posts with Thumbnails