4.6.11

benda tersembunyi?

"tau x ni apa... round..  round..." sambil tangan dia dok pusing kat tempat duduk kerusibulat..

"tau x ni apa... CCCCCCCCCCCCCCC... " tangan dok tunjuk kat pemegang mug...sampai ke situlah dia aplikasikan...

"tau x ni apa... squuuuuare..." macam tulah dia dok ajar aku balik..


"oh ni2.. HHHHHHHHH..." dalam aku dok pasang ariel tv.. sempat lagi dia dok nampak huruf H..


"ni tangga kapal terbang ni..." aku plak terdiam masa tu.. betul2.. lbh kurang sama kan.. boleh lipat..

"fuyooo.. ni nampak ni/.... macam helicopter punya... kena letak apa kat atas ni.. letak apa?"

sambil dia tanya balik kat aku.. tersangkut tuk berkata2... mungkin xtau nak sebut bilah... nak marah terus xjadi dah.. sebab dia dok kacau aku buat kerja..haish... aku sendiri pun xterfikir..


aku ambik 2 kayu dan pasangkan.. memulakan tugas.. dok fikir macam mana nak pasang.. si penyibuk ni plak.. 

"fuyoo.. pistol nih.. " dalam hati.. budak ni dok merepek apalah..

aku pun pusingkan.. oh ok mmg macam pistol.. "tembak hannan" sambil acukan kearah dia..

"mana boleh xda guli".. adoi guli apa plak ni.. ok aku dah faham.. xda pelurulah tu.. boleh terimalah jawapan guli.. dia mencuba.. 

"bukan xda gulilah.. xda peluru" kita kena betulkan kembali.. betul x? jangan p bantai gelak.. sampai bila pun budak2 xfaham.. dan xbelajar benda yang betul..


bnyak lagi gmbar2 yg tersembunyi.. laptop kena serang virus.. bnyak gambar dah ilang.. ini ajalah yg sempat.. =)

Related Posts with Thumbnails