15.8.11

bila tiba suatu masa...

 bila tiba suatu masa...

 kenalah terus menjadi cikgu untuk anak buahku ini..

bila tiba suatu masa...
terlalu teringin nak main game.. ini pun jadilah.. pinjam anak buah punya water game..

bila tiba suatu masa...
adakah aku dah tua? dah xpenah kisah pun hanya guna hp torchlight.. hp aku dah nazak... sbb tu gambar pun dah makin berkurangan.. rasanya smpai ujung tahun ni ja dapat cover.. hmmmm...

bila tiba suatu masa... akan ada panggilan walimah..

macam2 lah yg aku dapat.. ada buah aple.. cover tisu.. bunga rampai.. bunga telur.. dan jeng.. jeng... jeng..
aku dapat bunga.. ada lebihan bunga yg diguna masa hari kenduri.. mak pengantin bagi kat sorg budak ni.. dia plak pandai2 bahagi 2 tuk bagi kat aku jua.. rasa2 untuk apa? untuk mandi.. hehehe... isau benar insan2 disisi aku ni.. walaupun aku menolak.. dia tetap nak bagi.. smpai sngup ambik bahagian bunga dia just terus letak dalam paper bag.. n untuk aku dia bg yg dalam plastik.. bergenang air mataku ketika itu.. adakah terharu dengan perilaku si pemberi.. atau sedang memikirkan soal jodohku...

~Allah dah tetapkan tiap sesuatu untuk kita sejak azali lagi..walau seluruh isi alam menentang tapi andai itu telah ditakdirkan untuk kita pasti ia akan berlaku jua..dan begitulah sebaliknya..bersangka baik lah dengan takdir Allah~

insya ALLAH..  jodoh itu akan sampai jua... BILA TIBA SUATU MASA..
Related Posts with Thumbnails