13.8.11

mesin jahit

simple.. mudah dibawa ke mana saja...

tekan ja pemijak nih... laju bukan main... xterkejar den...

biasakan baju2 kita jadi macam ni.. tunggu apa lagi..

ok.. jgn contohi aku... baju merah.. benang biru.. malas nak tukar2.. pastu benang merah pun xda.. nak jahit seco'et tek ni aja.. ni aku jahit sekali.. pastu patah balik lagi sekali.. bolehla.. tibai aja.. jnji xda lobang2.. t nampak kat dalam2.. he3...

macam2 yg aku jahit.. tut... tut... tut... haha xboleh r cakap aku jahit apa.. rahsia..

mau belikah? RM300 rasanya.. ambik yg paling murah.. nak jahit setakat kain batik.. baju @ seluar yg koyak skit2.. boleh lah erk... skarang dah teror... xda dah benang nak putus2.. laju jah jahit... =)


anda boleh cuba sendiri.. senang ja,... aku boleh.. korang mestilah bertambah2 boleh
Related Posts with Thumbnails