7.8.11

kegunaan cable tigh

tau apa itu cable tigh? kalau g maiden plastik tu akan diikat ngan cable tigh kan.. hehehe.. aku pun guna juga.. bagus tuk kekemasan.. ada macam2 jns.. pendek... panjang..

yang ni satu 20sen.. panjang 9inci... beli ni nak buat apa?

nampak nih.. sian kan cap kereta kancil aku nih.. cable tigh dia dah tercabut... tah macam mana adik aku bawa kereta xtau.. dia ikat ngan tali ni dulu.. for temp..

tarik smpai ketat... pastu potonglah yg lbh2 tu erk..

ok.. dah come skit kan... jgn kutuk cover nih.. mmg buruk.. ala kereta dah 7thn,.. macam nilah ropenya..

yg ni cable tigh pendek jah.. 3inci rasanya.. aku guna ikat wayer tv, wayer lampu ngan wayer aerial tv...

ikat sesuka hati aku jah.. ala dalam bilik aja pun.. jnji nampak kemas sikit.. kalau ikut IPC punya syarat.. salah ni.. hehehe.. xda org nak audit ISO kat sini erk..

ikat lampu pendaflour.. bukan semua tempat boleh pasang screw kan... guna dua cable tigh.. satu ikat kat badan lampu ni.. satu lagi ikat kat besi..

 ikat lampu lip lap pun ok juga..
Related Posts with Thumbnails