22.1.12

kerinduan itu kembali

hampir sebulan blog menyepi... dalam tempoh tu sempatlah juga mengedit gambar2 yg masih berbaki.. sambil mencari idea2 baru.. apa lagi yg boleh dikongsikan bersama2...

kadang aku fikir.. tah apa2 ja yg aku update.. kadang2 fikir.. biarlah.. hanya cara ini ja yg mungkin dapat bantu serba sedikit dalam perkongsian... banyak betul yg merewang2 dalam fikiran ini...

tiba2 aku rindu nak mengambil gambar.. rindu sngat nak main klik2.. teringin nak menangkap sesetengah yg dari segi mataku dapat melihat akan keunikan.. sesuatu yg penuh pelbagai cerita.. sesuatu yg membuatkan kita berfikir kembali akan kebesaran Illahi...

kadang kala banyak yg sudut pandangan mataku dapat melihat... yg aku ingin rakam dan kongsikan..  tp susah untuk dicapture oleh camre.. niat dihati nak berdamping dengan dslr terus makin punah.. dah terus menyepi.. dah jadi semangat yg hilang... bukan satu kepentingan hidup.. bnyak lagi yg perlu dititik beratkan...

dalam masa itu juga aku rindukan nak bercerita.. pelbagai macam yg aku nak bebelkan.. cuma..... aku risau orang akan salah faham.. sebab itulah aku lebih suka hanya paparkan gambar2 yg aku rasa sesuai untuk ditontonkan.. untuk dikongsikan... mungkin ianya akan berguna pada sesetengah insan...



dah bnyak juga terkumpul.. dah siap edit.. cuma malas untuk mengupload dan mengupdate.. tiba2 malam ni kerinduan untuk berblog itu kembali... haha baru satu entri lah.. yg lain2 kalau aku ajin aku akan schedulekan macam selalu..

juga rindu sama semua orang...
Related Posts with Thumbnails