4.6.10

Star cruises

Semalam aku g naik cruise.. jom kongsi sedikit pic yg mungkin menarik.. bg akulah.. entah cam na kali ni aku pun boleh bergambar sama.. pelik2..

Parking keta, g terminal, check in=tinggal ic dapat kad.. kapal jenis star cruises.. 12tingkat..

org jakun tengok button lif ada di tiang- sngat sensitive touch skit ja dah detect.. bagus tol sensor nih
takut sesat, tengok dimana anda.. jgn tunjuk teror
naik2 terus ke tingkat 12.. dah la aku gayat..  nak tengok view menarik, naik juga sblm malam


sunset


yay dah jalan.. malam gulap gelita.. bila dah belayar..sngat syok lepak2 kat atas.. angin ala2 titanic.. xlepak lama sngat.. along selsema.. hanan pun dah sibuk ajak balik.. "jom balik dah magrib".. =)..

dalam hotel@cabin @ dinner

safety


sunrise + breakfast = pening kepala.. mabuk laut.. meja dairet nampak laut.. nmpak obor2 dok berenang2.. aku pening smpai ke petang.. masa nak balik br penin.. 


dah sampai.. kat tv dalam cabin ada tunjuk map ngan camre depan kapal...

kami p 4org.. so 2org byr tuk bilik (RM130x2) ambik bilik paling murah.. so xdalah window tuk tngok luar.. coz cabin dok tngah2.. lagi 2org byr tuk standing pax (RM90x2)..  then masuk ja 4org 1 bilik.. jgn bazir2.. katil double decker mcm kat pic dalam cabin (ala2 ketapi nya katil.. rindu nak naik ketapi plak).. toilet skali dalam cabin.. aku ngan hanan tdo atas lantai ja.. lapik cadar,.. sama ja mcm kat hotel2.. aircorn sejuk melampau2 walaupun dah letak paling low.. smpai aku tdo pakai kasut... xrugi pakai kasut high cut aku.. dah xda g panjat2 gunung.. so bedal ja guna bila p jalan2 cengini.. xrugi.. jgn beli barang kalau xmau guna.. =)...

sejak tengok nat geo tentang cruises.. aku berkobar2lah nak tahu... cam na pengalamannya.. bg aku bestlah.. bg org lain xtaulah.. masing2 k... aku jns suka merayap2 then tengok teknologi..

sebenarnya bnyak lagi bnda yg nak dicerita.. tp fikir2 balik.. xbest plak nnt.. jadi satu isu.. apa2 lg yg nak tau.. ym lah aku.. xpun email.. itu lbh baik.. manalah tahu ada bnda2 yg confius ka..

sekian.. moga anda dapat berkongsi sedikit pengalaman aku.. sapa nak naik.. jom.. pegilah.. aku xnak dah.. nak p tmpat len plak.. hi3... tuk pengetahuan smua.. aku br buka link cruises tu td.. smpai birthday aku weh boleh naik..  http://my.88db.com/Travel/Bus-Tours-Cruises/ad-324578/
Related Posts with Thumbnails