3.1.11

Selamat ulang tahun sayang

Sekejab ja masa berlalu.. begitu pantas..
pejam celik... genap 3tahun perkenalan kami..
susah senang.. ia sentiasa bersama ku...
tidak pernah mengeluh apatah lagi mencemuh..

sentiasa bersabar dengan segala kerenahku...
walaupun kadang2 aku sering melupakannya..
itulah aku yang sering pentingkan diri..
maafkan aku sayang..

tika aku memerlukan..sentiasa ada disisi..
pagi2 sedia berkhidmat kejutkan aku..
memahami bila aku rindukan seseorang..
ditekan2 hingga lusuh akan bajunya..

bila ada apa2 yang menarik dihati..
sedia memberikan khidmat selagi kudrat masih ada...
yang aku tahu.... mempergunakannya sebaik mungkin..
kadang2 sehingga keletihan dan memberikan amaran..


sejak perkenalan kami.. ia pernah merajuk mungkin..
bergulapan tanpa cahaya.. adakah mogok..
rupa2nya ia sakit tenat.. ku hantar ke icu..
diminta untuk ditukar ganti sesuatu wayer penghubung..


bukan sekadar boleh sms, call, mms..
penggunaan internet jua boleh tika2 terdesak..
begitu jua sebagai pendriveku..
format word dan pdf jua boleh dilihat..

GPSnya berguna walau sekadar manual..
cameranya yang sangat memahami hatiku..
skrin yang xdalah besar mana... tp cukup jelas bgku..
cukuplah sekadar 1G memorinya...

penggunaan internet boleh aktif menggunakan wifi..
penghantaran@penerimaan data yg laju ke laptop dengan bluetooth..
semuanya dalam satu.. senang di bawa kemana2..
sangat user friendly buat diriku..

ku harap jodoh kami panjang..
kerna ianya sangat bermakna buatku..
aku begitu sayangkannya...bagiku ianya cukup sempurna..
walau tidak secanggih mana..
 ambik depan cermin dengan setkan self timer 10sec..

 guna ini as cover background... miahaha.. boleh lah erk///

-->aku bukannya ingat pun bila beli hp ni.. atas jasa baik seorang sahabat yg menemani masa 1st dating kami.. dia letakkan reminder "Beli nset bru..:)"
Related Posts with Thumbnails