2.5.12

CYO ~ version Failure @ think before it happen

suatu hari... tiba2 satu bunyi dentuman yg kuat mengejutkan orang2 di dalam rumah... aku xterkejut pun sbb ada kat opis.. 

benda alah ni jatuh.. segala buku jatuh berterabur + balang kaca jatuh pecah + batu2 kecil bertaburan...

hmmm... salah aku juga g letak berat2.. mana leh nak harapkan kayu yg di compress dari serbuk kayu... mglah xkuat... mungkin aku xambil kisah masa pasang sebelum ni...

 macam ni lah rupanya bahagian untuk gantung... dah terkoyak.. hmmmmm...

ukur p.. ukur mai... then tanda skit untuk dapatkan betul2 center..

untuk xmengulangi kesilapan.. before drill, kena tanda betul2 tempat lubangnya.. kalau kedepan macam ni macam na nak gantung kat dinding..

 before drill kena confirmkan panjang screw... t buat aku main tibai pakai ja.. haha selamat lingkuplah..

dengan confident drill dengan lajunya.. bila nak dril screw yg ke 2, alamak.. cam na nak dril.. kat atas tu ada penghadang..

 entam ajalah screw secara senget.. tp rasanya macam xberapa kukuh.... apa2 jalah.. malas nak fikir dah..

ok selesai screw... alamak.. kat dalam kayu ni.. sepatutnya letakkan wall plug.. barulah kukuh skit.. hmmmm.. xpalah.. hope boleh tahan kayu ni.. benda ni bukan nak bergerak.. bila dah lekat kat dinding dah fix.. hopefully xjatuh lagi..

before drill kat dinding.. siap ukur pakai timbang air lagi.. nak pastikan nanti xsenget.. benda dah ada.. gunahlah sebaiknya.. sblm ni just pakai mata tuk agak2 @ ukur ketinggian dari lantai ja

 ok dah siap.. cantik gak erk bila letak kaki macam ni..

 testing2.. ok xjatuh.. boleh tahan berat..

alang2 dah ada tempat gantung.. aku pun pindahkanlah temperature stawberi aku ni..

tiba2 dapat idea.. beli lampu, letak kat bawah ni pun ok gak kan.. ala2 lampu baca.. kat bawah ni pun aku dah letakkan kerusi...

idea tu xkan stop di situ bila kita buat sesuatu dengan minat dan menghayati.. akan ada ja perkembangan dan perkembangan yg seterusnya..

cuma kenalah senantiasa mengambil iktibar dari setiap kejadian.. bila fail jangan mengalah..

berhati2 dengan setiap langkah... fikir secara menyeluruh dulu.. jangan gopoh..

selamat mencuba untuk Create Your Own
Related Posts with Thumbnails