8.5.12

Pembelajaran tika di udara

 Kuala Lumpur masih siang...

 Kuala lumpur dah malam...

 Jeddah pun dah malam...

 arah perjalanan....

 melepasi medan.. nak memasuki kawasan india...

 melepasi india... melalui lautan...

 memasuki kawasan padang pasir...

 hanya gunung ganang...

 hampir tiba ke jeddah...

 mengetahui betapa sejuknya cuaca di luar..

 mengetahui local time dan estimate time di destinasi...

 jarak perjalanan yg dah dilalui dan bakal dilalui...

 melihat negara2 yg sedang siang dan malam..

 malam mengejar perjalanan kami...

 malam sama2 tiba dengan kami di jeddah...

 data detail yg boleh di lihat....

arah destinasi....

kapal terbang mas xda plak kamera kat area pilot + kat area depan kokpit... xda rezki nak tengok gambar area bawah kokpit... view yg boleh dilihat macam pilot dok tengah tengok..


walau di mana pun kita berada.. macam2 yg boleh dipelajari daripada info2 yg diberi.. selama hampir 9jam di atas kapal terbang.. mcm2 yg aku pelajari.. selain tu selang-seli gak ngan main game tudung tin + tengok video...

sedang orang lain kroh2 tido ngan nyenyaknya.. aku macam pertama kali naik kapal terbang.. jakun xtentu hala.. apa2 pun.. macam2 yg aku dapat lihat sepanjang perjalanan ini..

masa pegi aku xdapat tdo sbb sakit perut.. wakakaka.. 3x ke toilet.. pengalaman juga tu..
sambil aku bz mengambil gambar + melihat view diluar tingkap...

masa balik aku tengok 3movie berturut2.. entah mata xmengantuk..
Related Posts with Thumbnails