2.9.11

selamat hari raya maaf zahir dan batin

walaupun aku agak terlewat untuk wish.. biarlah... ini kan blog aku.. suka aku r.. wakakaka.. dah lama xemo2 masa menulis.. lama rasanya aku x publish dairet ngan time aku menaip.. entri ni mmg masanya real time.. xda schedule2 cam entri2 lain...


ok kembali ke tajuk entri.. selamat hari raya kawan2 semua.. xkisah la siapa2 pun,.. ada di kalangan sahabat handai.. ada di kalangan kenalan yg xdikenali.. ada yg tah sapa2 tiba2 ja termasuk kat sini.. semua dialu2kan..

kat sini aku memohon maaf diatas segala kesilapan yg dah aku lakukan.. halalkan segalanya..

ye aku tahu aku guna baju konvo.. tudung pun tudung lama.. well u know me... xbaik membazir.. 

baju baru aku simpan untuk raya ke2.. xtahan daulat bak kata seorang sahabat... aku g beli gak masa malam raya.. dah kul 10lbh baru gedik2 g beli...

suprise r.. xmoh upload gambar yg macam lagi kurus... 

aku cuti raya 1mg.. xda g mana2... just blk kg kat perlis.. raya kali ni bnyak memori.. mula2 tayar pancit masa otw ke perlis.. kat area R&R kepala batas.. sejak aku keja kat kilang baru ni.. tahulah juga serba sedikit cam na nak buka tayar tu.. =).. tau macam na torque.. macam na jek,, ngan baju2 kurung tu aku tolong bapak tukar tayer... dan dah ari2 aku dok pegang spana ngan segala kekotoran... masa di hari raya tu xdalah sedih sngat bila tengok tapak tangan hitam bila pegang tayar.. selumber ajalah.. cool..

hari ke2 aku g jalan raya ke rumah sanak saudara.. tidak lupa jua aku g ziarah pusara arwah abg ipar aku.. nak di jadikan cerita.. kereta plak xboleh nak start... panjanglah ceritanya.. abaikan aja...

banyak hikmahnya untuk setiap kejadian.... next2 entri aku cita lain erk.. hanya ada gambar 2 hero ni aja.. hero budak gemok xda pun.. semua aku curi gambar dari camre adik aku...

wah sukalah tu bagi insan2 yg menantikan aku upload gambar sendiri... inilah family aku bagi sapa2 yg belum mengenali..

selamat hari raya semua... jangan makan bnyak sngat.. t gemok2 macam aku.. nak gemok senang aja.. nak kurus punyalah seksa...

bagi sesiapa yg aku xsempat nak sms.. mintak maaf sangat2.. jangan kecik ati tau.... bukan xingat.. tp masa xmengizinkan.. tambah plak aku tukar hp torchlight.. bnyak no yg tercicir kat hp lama.. 

mmg rindu sngat kat semua sahabat2.. yg berada di bangi, kg.paku laris, lembah keramat, seremban, kg pelangai kuala pilah, bemban, durian tunggal, gemas, port dickson, taiping, alor star, pendang, gerik, kuching, lahad datu, uk.... alamak.. kan permandangan dah jadi kabur..

dah xmo emo2.. meh sini salam ukhwah...  


Related Posts with Thumbnails