23.9.11

titisan air hujan

gambar ni.. genap 10000 kali aku dah tekan camre handphone aku selama hayatnya 3thn... klik large boleh lihat running number... mmg aku xpenah edit... biar aja smbung berterusan...

saja membuat percubaan capture titisan air di waktu pagi.. yg ni panggil embun kah... titisan air hujan lbh tepat kot.. hehehe.. bila malamnya hujan lebat.. pagi2 mmg cantiklah view titisan2 air ini..

xberapa nak menjadi..

jenuh nak duduk diam kaku.. gerak skit aja.. lalat tu pun terbang...

bila dah ada dslr nanti.. nak cuba ambik gambar didalam air tu plak..  macam kat hanger color biru yg bawah.. titisan air no 4 dari kiri... dalam tu boleh dilihat suatu lagi hanger hijau di dalamnya.. xnampak erk? huhu... tunggu erk aku beli dslr dan lens macro...

macam yg ni.. nampak x ada gambar akar didalam titisan air tu.. guna camre aku ni xdapatlah nak capture.. kena pakai yg canggih manggih skit.. macro oh macro...
Related Posts with Thumbnails