22.2.12

CYO ~Create Your Own

CYO - Create your own.. aku tersenyum melihatnya.. kebetulan masa tu aku baru pindah bilik.. memang mencari2 untuk deco2.. apa yg best.. bilik kecil.. nak kena sesuaikan apa2 yg patut.. maka aktiviti deko2 pun berlangsunglah secara xdirancang..

bila lekat di dinding.. kat bawah leh letak benda lain.. kat atas letak rack ni..



adakah jenama @ company.. apa2 pun.. aku setuju ngan cara untuk create your own.. yg ni nampak macam best ja.. beli jugalah..

lebih kurang macam ni lah keadaan nya bila dah siap... aku letakkan di kepala katil...


 
cuma jam ja aku nak sedikit kelainan.. nak yg agak besar.. tapi simple.. dalam bnyak2 aku tertarik dengan ni.. bukan apa.. biar besar.. bngun ja tdo tengok.. alamak dah lambat.. barulah kalut skit.. kalau x t aku hegeh2..

kat kilang pun aku dengan sesuka ati merombak susun atur di department aku.. semua aku decide.. kalau org komen2.. t aku cuba buat yg lagi better n better..

best kan bila kita dapat buat deko2 ni.. macam ada satu ketenangan jiwa...
Related Posts with Thumbnails