5.2.12

sistem flush

aku xpenah lagi tukar sistem flush.. main agak2 ja.. macam biasa.. belasah ja buat2 macam tahu... aku akan menilai dan mengkaji jenis kerosakan.. tengok macam mana ianya beroperasi n apa yg xoperasi.. agak2 barang apa yg nak dibeli nanti..

p kedai hardware.. bgtau nak itu nak ini.. padahal bukannya aku tau nama betul pun... masa kat kedai tu lah kita explain ja apa2 yg berkaitan... t tahulah toke kedai tu apakah barang yg perlu dan tidak.. barang mana yg kena beli seketul @ hanya certain2 part ja.. ok jom kita belajar benda baru lagi...

ini mmg dijual full set. sistem asas untuk flush.. ayoh kita tukar....


cuma besi yg berkarat tu ja xda spare part.. mulanya aku nak abaikan aja.. bila testing.. ada air yg masih mengalir.. yg tu kena beli kat kedai original.. kat kedai johnson suisse...

ok dah berjaya... air dah mengalir kuar.. kalau x ada leakage kat bahagian bawah tank ni..

xsusah mana benarnya... apa yg pasti.. berani mencuba.. baru dapat jadi engineer... =)

dulu kan aku cita2 nak jadi arkitek.. tp xkesampaian.. civil engineer pun aku teringin nak jadi...

alhamdulilah.. boleh la juga jadi walau buat kerja2 part time di ujung mg..
Related Posts with Thumbnails