28.2.12

suatu panggilan... suatu seruan... suatu lambaian...

hati begitu terdetik untuk membuat satu perkara..

kalau xdaftar macam mana nak ada dalam senarai..

ok daftarlah.... macam mana nak daftar selagi duit xmencukupi RM1300 dalam akaun..

so kumpullah.. setiap bulan tarik skit duit gaji.. hati ini begitu ingin pergi ke sana..


alhamdulilah.. syarat pertama sebelum mendaftar dah lulus.. aku pun pergilah mendaftar..


sebelum ni orang berbual isu menunggu giliran berbelas tahun..

sekali aku g daftar... wa 33tahun lagi... bukan mudah...

sudahkan anda mendaftar? ayuh rakan taulan... sahabat... teman... yg masih belum mendaftar.. jangan menunggu masa terus berlalu sia2 begitu...

apa2 pun... jangan lah menunggu seru.. bukan khaskan untuk menunggu waktu tua.. cukup syarat untuk mendaftar.. pergilah mendaftar... insya ALLAH seru itu akan datang nanti... mulakan langkah pertama.. jika xmulakan.. bagaimana nak melangkah untuk step seterusnya..

masa terus berlalu meninggalkan kisah2 lama.. umur terus bertambah dengan meninggalkan usia tua...


***********************************************************************************

insya ALLAH esok aku akan mengerjakan umrah.. 29 Feb ~ 15Mac...

ada salah dan silap aku mohon kemaafan buat semua.. marilah kita sama2 memaafkan kesalahan2 orang.. jangan disimpan dendam itu..

halalkan jika ada yang terhutang...

aku merindui ketenangan disana.. merindui kedamaian disana...

tidak perlu hiraukan apa2.. tidak ada apa yg nak dirisaukan...

hanya beribadat dan terus beribadat..


doakan aku.....
Related Posts with Thumbnails