24.12.10

beday

 "badminton" tiba2 ja hanan jerit pada suatu hari... 

aku ni dok fikir.. apakah bendanya... fikir2.. oh rupanya cerita karton chunggington... ceh ingatkan apalah.. kenapa aku baru tahu ada karton ni.. asal anak buah boleh tahu dulu nih.. tiba2 dari traktor suka keretapi plak...

mak dia pun oderlah kek badminton nih..

bangun2 dari tido terus nak potong kek.... dah xsabar2 nak tunggu malam nya..

cream puff

coklat...

inilah para batalion aku.. askar2 aku..

farhan - ketua darjah paling debab.. 
hakimi (adik farhan) - gangter kelas.. sempat lagi dok ketuk kepala orang..
hannan - birthday boy yg otai..
alisya (anak jiran) - dia sorang ja yg tersesat dalam kelas...
adam (sepupu alisya) - tunggu masa tuk join the kelab tuk lari2...

genap usia hanan 3tahun.. sebenarnya birthday dia 23 nov.. dah sebulan pun berlalu .. hari ni genap 3tahun pemergian arwah abg ipar aku...Al-Fatihah...
Related Posts with Thumbnails