3.12.10

semporna - sekitar town & kg air

stay kat hotel city inn.. satu malam beharga RM94.50.. ada satu katil double dan satu katil single.. bolehla duduk 3orang.. ada tv.. ada aircorn.. perkhidmatan internet pun ada kat lobby... satu jam RM3...


hotel dekat dengan stesen bus.. selang satu deret rumah kedai aja.. sampai2.. g servey dulu tiket kul brapa tuk ke sandakan.. senang tuk mengatur tentatif tika di semporna.. ada bus kul 7.30am dan 2pm.. boleh ke kunak.. lahad datu dan sandakan... ada juga bus lain.. tp ini yg jadi pilihan..

 
merayau2 sekitar town.. masjid tersergam indah..

 kapal2 nelayan..


 
antara hotel di semporna.. ada di atas laut- Dragon Inn.. 

ada yg high class.. Seafest Hotel..

berjalan masuk ke kg air..

 
kereta yang dah xpakai pun boleh lepak kat depan rumah.. cayalah.. smpai tayer semua dah pancit..

 perghh, jgn pandang rendah beb...

 rumah terbakar dan rumah pprt yg baru..

aktiviti kanak2 tetap sama.. pijak tanah @ x.. tetap main layang2.. =).. gara2 aku lalu kat situ.. adik tu malu2 nak berselisih.. hilang tumpuan.. layang2 dia pun jatuh dalam air.. main layang2 kan kena tarik2 ja benang tu.. walau hnya main di sepanjang laluan jalan kaki lima.. boleh juga bermain sama macam kanak2 lain.. ada juga yg main batu seremban..

ni tiket ke lahad datu,..hehehe. nak berjumpa dengan kekasih gelapku.. best bus Dyana nih.. bus baru.. semua bus express kat sini ada toilet.. kat semenanjung dah xda rasanya..
Related Posts with Thumbnails