12.12.10

nak gaduh sampai bila?

kalau budak2 gaduh.. lbh kurang macam nilah rupanya..

kalau org dewasa gaduh... buruk kan.. kenapa mesti sampai xnak bertegur sapa... ish.. ish.. ish...

pastu bila terserempak pun buat2 xtahu.. selisih bahu plak tu.. walhal sblm tu bukan main kamceng lagi.. apa cerita nih skarang kau kau.. aku... aku..

apa salahnya jika kita yang pergi tegur dulu kan...

siapa salah.. siapa betul...

itu bukanlah persoalannya...

tadi aku ke suatu walimah.. mana nak sangka boleh terserempak dengan seseorang ni..

alamak... nak tegur @ x.. nak tegur @ x?  walau pun dia dah terlepas ke belakang... aku pusing... buat bodoh ja.. panggil nama dia..

padahal masa selisih awalnya masing2 buat xnampak... dek kerana xnak menyesal di kemudian hari.. bila dah bersua.. kita berdamailah... jangan suatu hari nanti bersua lagi masa tu salah seorang sudah tidak bernyawa...

alhamdulilah.. dia menyahut.. kami bersalam ukhwah... ikut hati.. nak ku peluk erat tubuh itu.. kerna suatu masa dahulu dia jua adalah sebahagian sahabat yg akrab denganku..

sejak ada perselisihan faham hari tu.. buat aku xtenteram...

hatiku sudah tenang kini..

TERIMA KASIH ALLAH...

 pastu dah kawan balik....


kita xtahu bila nyawa kita akan di ambil..  bila kita akan kembali buat selamanya..

bermaaf maafanlah sesama insan...

jangan dibiarkan dendam itu lama2...
Related Posts with Thumbnails